03/02/2012
GOOGLE DOCS
Google docs és un programa que serveix per a crear documents en línia que ens ofereix la possibilitat de treballar en colaboració amb el grup.
Per tal d'accedir a aquesta aplicació de google, primerament hem hagut de crear un conte Gmail. Arran d'ací, comencem a vore les opcions de què disposem:
És com qualsevol document de word (mateixes pestanyes, opcions, etc.).
Per començar a treballar, de primer hem de crear un document i per compartir-ho seguim el següent procés:
1. Punxar en "compartir"
2. "Canviar"
3. "Tots els usuaris amb l'enllaç", "Públic al web" o bé, "Privat".
4. Per finalitzar: "Desa".
D'aquesta manera, l'enllaç que hi apareix només pot veure-ho qui tu vulgues que ho veja.
És molt important indicar si els usuaris que hi accedeixen al web tenen l'opció només de visualitzar, o també en poden editar o comentar. El procés seria:
Comartir--> Canvia--> Poden visualitzar / editar / comentar
Per poder seleccionar l'idioma amb què volem treballar hem de seguir les següents passes:
1. Opcions
2. Configuració de Google Docs
3. Seleccionar l'idioma de visualització de Gmail
En la Zona Central surtiran tots els documents que tinguem i si cliquem en "Gmail", apareixerà la safata d'entrada.
Existeix també l'opció per crear, a banda de documents; presentacions, fulls de càlcul, formularis, dibuixos, taules, etc.
Quan fem una presentació, una vegada acabada, punxem en "compartir"--> Publicar/ incerir
Un formulari serveix perquè la resta de companys puguen vore i comentar el teu treball.
1. Clicar a la pestanya "tipus de pregunta".
2. Formular la pregunta.
3. Enviar el formulari per correu electrònic.
4. Visualitza respostes --> full de càlcul.
L'opció "penja"--> "fitxers" s'utilitza per passar un document de word ja escrit des de l'ordinador i penjar-ho a Google Docs.
Per últim, fer menció a "les meves col·leccions". Ací tenim l'opció de crear carpetes on fiquem documents.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada