22/02/2012
TENDÈNCIES METODOLÒGIQUES I TIC
Paradigmes educatius
Ø
Paradigma conductista
Ø
Paradigma cognitiu
Ø
Paradigma ambientalista
Implicacions per al disseny de
l’ensenyament
Ø Currículum tancat
Ø Disseny de tot el procés
educatiu
Ø Aprenentatges més complexos en
més simples
Ø Avaluació à producte final
Ø Motivació perà reforços externs
Evolució del
model d’E/A
Ø Aprententatge amb adquisició de coneixement
Ø Aprenentatge com construcció de significat
Seymound Papert
Ø Canvi substancial en l’escola
Ø Creador del llenguatge Logo
Profits del llenguatge Logo
Ø Millora la capacitat per a
resoldre problemes
Ø Millora la capacitat i
orientació espacials
Ø Fomenta l’actitud de construir
Ø Augmenta l’habilitat d’escoltar
Ø Potencia la capacitat d’imitació
Ø Desenvolupa la capacitat d’ordre
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada